About

Ja sam Jadranka iz Pule.

Volim zvijezde, more i planine.

Volim muziku, knjige, kazalište i Tai Chi.

My favorite is Forum Pula – Theatre of the Oppressed

Pozdrav !

Oglasi

23 misli o “About”

1. Hey man – all the best with this blog – your photos are full of joy and adventure – I don’t even know what language your are writing in but I want spend more time here.

thanks for dropping past my blog

Stephen

2. Hej….gledajući tvoje fotke malo sam razočaran što do sada nisam nikad bio na ovakvim mjestima,fotke su ti ful primamljive.Moram kupit opremu i pridružit vam se….obavezno,siguran sam da bih uživao sa vama jer i ja isto tako volim prirodu i sportske aktivnosti.Pozdrav

1. hej….jako mi je drago što me želite povesti sa sobom,danas nisam prošao do vas jer sam bio u žurbi…uglavnom u nedjelju ću morat odradit trening ujutro,pa bi bilo vrijeme da malo provedem za knjigom taj slobodan dan koji imam…..nadam se da će biti i ubuduće mjesta za mene…..puno vam hvala na pozivu…..pozdrav

1. Ej Zoran, jako mi je drago da si uspio naći moj blog…da, bilo nam je super! Pozdrav tebi i Luki i tko zna na kojoj planini ćemo se opet naći. Neznam dali si razmjenio broj mobitela s dečkima, pa da se dogovorimo za neki zajednićki izlet. Ako nisi, možeš poslati svoj broj na moju mail-adresu.

3. ma mene zanima zanima jedna stvar. da li smo se mi upoznali pre par godina na Prokletijama ili sam nešto pomešao?
    🙂

Pozdrav!

p.s.
    ne penje se nešto u poslednje vreme, bebac traži pažnju a i ja sam se malo ulenjio (pa mi to dođe kao izgovor)

1. Nešto si pomešao, haha. Nisam još bila tamo, iako su neki moji prijatelji bili na Prokletijama, Durmitoru…Slučajno sam našla tvoj blog i oduševila se! Svim mojim prijateljima sam rekla da obavezno kad dođu na moj blog moraju pogledati “vrapca” da vide šta dečki rade po Durmitoru itd.
      Nema veze što se trenutno ne penješ, iako mislim da te sigurno “svrbe” tabani da kreneš na put, haha. Uživaj u svom bebaču što više možeš, jer oni ti tako brzo odrastu!
      Pa, vrabac, nemoj se previše ulijeniti…iznenadi nas nekom novom avanturom!
      p.s. kad sam prije dva tjedna bila na Bitoraju, popeli smo se na jednu stijenu i ja sam stalno govorila – ajmo ablajz ….zato što sam kod tebe pročitala ” abzajl ” ali sam poslije zaboravila kako se ta riječ kaže…pa me sad zezaju s tim ablajzom!
      Pozdrav tebi i tvojoj ekipi!

4. molim te napisi nesto o usponu na triglav.tvoji izvestaji sa planinarskih akcija su zaista lijepi i prilozi par slicica sa triglava.srdacan pozdrav i mnogo srece pri usponu na triglav.rade

1. Evo ja sam se sinoć vratila doma. Uspjela sam doći na vrh Triglava. Bilo je predobro! Pisati ću o tome za koji dan jer sam danas malo umorna. Ispred nas je bila jedna grupa planinara iz Kragujevca iz PD Žeželj! imali smo prekrasno vrijeme. Ja sam bila sa PD Planik, a nas iz Pule je bilo petoro od toga samo ja žensko! Sad te pozdravljam jer idem malo u horizontalu, haha!

5. Večer, kako vidim dobro si i to mi je drago!Nikako da se vidimo na nekom izletu.Nadam se da hoćemo i to uskoro.Lijep pozdrav iz kišne rijeke.

1. Naravno da mi se svidjela…čestitke tebi za knjigu, a pogotovo za put koji si prohodao! Ja isto razmišljam o tome i nadam se da ću i ja jednog dana otići na taj put. Puno te pozdravljam i javi mi ako opet kreneš na neki put 🙂

1. odavno ja dolazim na tvoj blog, otkad sam te pronašla on mi je neđu favoritima :)…neki dan sam tvoje stihove podijelila na facebooku,,,pronađi me na FB Jadranka Mitrović…pozdrav 🙂

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )