31. Vodička Griža

07. 02. 2010.   Danas nas Serđo vodi na Ćićariju. Čekamo bus na Karolini. Foto Darko i ja smo prvi stigli. Došao je  Fulvio i odmah se puni kalorijama…tamani krofnu kao malo dijete. Uskoro nam stiže bus i vozimo se prema Brgudcu. U busu su Ljubiša, Vera, Sofija, Altić, Darko M, Borogajski i ostali kojima neznam ime…i naravno moja Marina je tu.

Dan se budi u prekrasnim bojama. Imati ćemo lijepo vrijeme! Zaustavljamo se u Pazinu i odlazimo na kavu. Unutra je zabranjeno pušenje, uzimam kavu i odlazim vani…ooo iznenađenje…tu je Richard sa svojim frendom Igorom. I oni su sa nama, a ja ih nisam vidjela u busu.

Nakon kave nastavljamo vožnju prema Brgudcu. Kako se približavamo tom mjestu, sve više ima snijega. I napokon stižemo u Brgudac, spremamo stvari i počinjemo hodati. Snijeg blista na jutarnjem suncu, a zaleđena cesta se sjaji kao da je od stakla. Serđo nas vodi prema Koritima.

Iz Brgudca vodi kamenita staza koja se uzdiže prema Koritima….staza je prekrivena snijegom i lako se hoda po njoj. Kako je lijepo hodati po snijegu….slušam kako škripi svaki moj korak…uživam u toj blistavoj bjelini…na plavom nebu ugnijezdili se bijeli oblaci…i hodam, hodam, hodam. Richard, Igor i ja zajedno hodamo. Igoru je ovo prvo planinarenje!

Stigli smo do izvora na Koritima. Napunim bocu i pijem vodu…bez boje, mirisa, okusa…a tako je dobra i svježa! Malo dalje je planinarski dom i tu ćemo se malo odmoriti pa onda nastavljamo dalje. U domu je ugodno toplo, ali ja ostajem vani…kradem fotoaparatom djeliće zimske idile…meni je tu predobro!

Nastavljamo dalje. Hodamo prema Vodičkoj Griži. Serđo prvi hoda i radi nam stazu sa svojim koracima. Ja sam negdje na kraju kolone i nije mi teško hodati jer su svi prije mene već lijepo utabali stazu. Hodam po tragovima, slikam i prepuštam se svojim osjećajima. Vjetar puše i stvara zvukove koji me podsjećaju na šum vode…čujem kako škripe smrznute grane…prasak….vjerovatno je negdje pukla neka grana!

Hodamo u koloni, jedan iza drugog…kao vlak koji se sporo kreće kroz duboki snijeg…kao gusjenica koja gmiže po svojem putu. Mi smo grupa…jedno…a koliko smo svjetova donijeli sa sobom? U ovome snježnom carstvu, svaki sa svojim svijetom,  koračamo jedan za drugim, svi kao jedan!

Serđo nam govori da nećemo ići do vrha jer se moramo vratiti prije sumraka. Do vrha nam treba oko pola sata…nema veze…nije sve u vrhovima…nekad je važniji put prema vrhu! Vraćamo se prema Koritima. Sunce je obasjalo ovu stranu brda po kojoj hodamo. Led se topi po granama i svjetluca…zima je staklenim perlicama ukrasila ovu bukovu šumu! Prepuštam se ledenoj čaroliji…gledam je…slušam…udišem…dodirujem…

Stigli smo do planinarskog doma, malo ćemo se odmoriti pa idemo dalje. Richard, Igor i ja zajedno odlazimo prema Brgudcu. Onaj snijeg što je jutros prekrivao stijene je sada zaleđen i dosta je teško hodati…moramo biti oprezni. Richard je ostao s Igorom, a ja sam nastavila dalje sama spuštati se po zaleđenim stijenama….e sad bi dereze bile super! Sunce je počelo zalaziti i nebo se obojilo predivnim bojama…tamo daleko Učka je u svoj snježni vrh upila dio tih boja!

Stigla sam u Brgudac baš kad je sunce zašlo…

Izlet je bio prekrasan…HVALA Serđo što si nas vodio kroz zimsku čaroliju!

7 misli o “31. Vodička Griža”

1. Prvo sam uživala u krasnim slikama, a onda pročitala post. Blago svima vama što uživate u planinarenju! Mi ovdje, u Dubrovniku, se ne smijemo tim baviti jer je većina planina još minirana, na žalost.

Vidim da ste nas stavili u Blogroll. Sad ću i ja postaviti vas.

Urednica Putopisa

1. Hvala na komentaru. Žalosno je da nakon toliko godina još uvijek nisu razminirana neka područja lijepe naše. Nadam se da će se i to skoro desiti, pa da i vi uživate u svojim planinama. Pozdrav

2. Ove bijele slike me sjećaju na moj rodni kraj, Sarajevo, gdje sam na okolnim planinama uživala u snježnoj idili. Nažalost, to je davno iza mene, sad samo rijetko tamo odem, ali ovako kroz slike i zanimljive opise pojavi se nostalgija i probudi dah djetinjstva. Prije godinu dana sam šetala po Bjelašnici i napravila neke fotografije slična vašim.

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )