16. Sisol, Šikovac…lipa naša Učka

18. 10. 2009.    Evo nas opet u akciji…Marina i ja idemo osvajati vrhove Učke. Puše bura…nebo je kristalno vedro i nas dvije se prvo zaustavljamo u Plominu. Uz kavu proučavamo put za Sisol….istina je ustvari ovakva, Marina je proučavala put, a ja sam išla zapaliti cigaretu vani, jer se tu nesmije pušiti! Koji shit od zakona…zašto ne zatvorite sve tvornice cigareta, pa nećemo pušiti! Brzo sam se vratila unutra jer vani jako puše bura. Marina je sve dobro proučila, iz Brseča vodi staza na Sisol…ispijamo kavu…šaljem SMS Gordani, ona radi pa zato nije danas sa nama.

Stigle smo u Brseč, odmah smo našle markacije za Sisol i krećemo u visine! Malo je prohladno zbog bure, ali brzo će me hodanje zagrijati. Marina hoda ispred mene, ona vodi. Staza je jako dobro označena markacijama tako da se tu može snalaziti i netko tko prvi put planinari. Mene veseli ovo hodanje po buri…sve je bistro i jasno…i nebo…i zemlja…i more koje vidim tamo dole…sve je ispunjeno jutarnjom svježinom i obasjano jutarnjim suncem…ma, predobro mi je!

Staza nas vodi u šumu, tu smo zaklonjene od bure. Bura…bura…kako bura sve pročisti! Bilo bi dobro imati  ” buru” koja bi nam pročistila misli, iskristalizirala samo ono dobro u nama, očistila nas od “smeća” što se godinama nakuplja u nama…

Izašle smo iz šume i tražimo mjesto u zavjetrini, želimo nešto pojesti. Jedemo čokoladu i odjednom ugledamo grupu planinara kako se uspinju prema nama…gle, jedan lik je obučen u odijelo i cipele…prilazi nam i ja ga pitam odakle je njegova grupa. Kaže da su iz PD iz Zagreba, a on se tek učlanio pa nije znao da će ići u planine, zato se nije prikladno odjenuo. Drugi put me neće zeznuti-kaže on, pozdravi nas i ode u visine…ha,ha, dobar je…učlanio se u planinare, a nije znao da oni idu u planine!

Još smo malo ostale tu, a onda smo krenule prema vrhu. Zagrebčani su krenuli na Sisol, a mi odlučimo da prvo odemo na Šikovac da se ne guramo s njima. Jedan nas zove da vidimo jedno predivno mjesto…priroda je izdubila stijenu i napravila tunel…prolazimo na drugu stranu…Marina im govori da se dolina, koju gledamo, zove Ćepićko polje.

Nastavljamo prema vrhu Šikovca, bura je sve jača…hodamo po stjenovitom vrhu…kako je zanimljivo ovo mjesto…same stijene! Stanem i berem kadulju i majčinu dušicu…Marina je nastavila dalje hodati, a ja sam se zanijela u branje bilja. Kad je Marina vidjela koliko sam toga nabrala, rekla mi je da to neću uspijeti potrošiti u pet godina,ha,ha. Podijeliti ću ja to mojim prijateljima…prvo sam se sjetila Sergeja, njemu je kadulja sada jako potrebna, a i ostalima će dobro doći.

Hodamo po samom rubu Šikovca, bura mi je zaledila uši, pa stavljam kapuljaču na glavu. Ajajaj kako puše…imam osjećaj da će me otpuhati s planine…a vidik je prekrasan…vidim more…more.. vidim Vojak tamo naprijed….vidim polja i gradove…opet se okrećem ka moru…plavo nebo, plavo more…ja sva smrznuta a srce ugrijano od sreće!

Idemo natrag prema Sisolu, usput berem šipak, punim džepove kamenčićima, prepuštam se buri i koračam po stijenama.

Kako je lijepa naša Učka, kako su lijepi njeni vrhovi, kako je predivan pogled s njenih visina!

Hodamo po Sisolu, hodamo po bijelim stijenama i uživamo. Slikam mobitelom par slika. Stigle smo do vrha Sisola i ja upisujem naša imena u bilježnicu….Marina slika i nastavljamo hodati. Predivno je tu, nemogu se nagledati prizora koji se pružaju ispred mene…nemogu se nauživati ovog čarobnog mjesta…ove čarobne planine.

Spremamo se za povratak. Spuštamo se istim putem kojim smo došle. Brseč nam je sve bliže.

Evo nas u Brseču, razgledavamo grad, a onda odlazimo na kavu u jednu konobu.

Danas smo išle osvajati vrhove Učke, a zapravo je Učka osvojila nas!

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )